Strona 1 z 1 • Znaleziono 30 postów • 1

Zobacz cały wątek

Cytat: brain1990 napisał:
druga propozycja to Sagem My X6-2

ten model wchodzilby w gre, ale tylko z oryginalnym softem (nie orange), ale to juz wydatek rzedu 800PLN



Ja kupiłem tego Sagema za 365 zł, simock na Orange. Mój kumpel kupił identyczny za 440 zł bez simlocka i softu orange. Tak więc 800 zł nie wydasz, tylko max 500 ;]

I nie rezygnuj z zakupu tego telefonu tylko dlatego, że jest Sagemem. Jeśli masz oryginalny soft to super telefon, ma BT, MP3, świetny wyświetlacz, można dokupić kartę pamięci... ekstra telefon
Data: Sro Lip 05, 2006 16:45
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 43
Wyświetleń 1043

 

Zobacz cały wątek

Ja tam biore w ciemno którys z telefonów Sagem'a z nowej linii. (Tylko nie z Orange ;p ) Wiekszosc ludzi mysli ze Sagem i Alcatel to beznadziejne telefony mimo że znają je tylko z opowiadań, tak naprawde to co dociera do Polski to ułamek oferty Alcatel'a a i Sagem ma wiecej modeli niz się moze wydawać.

Kiedys miałem Myx5m i mocnych na niego nie było. Tańszy był od Nokii 3410 a miał kolorowy b. ładny wyswietlacz, dzwonki wav (czy jakos tak, w kazdym razie brzmialo jak sredniej jakosci mp3 ) GPRS że moglem z niego jako modem korzystac. Był 100x ładniejszy od Nokii. Od tamtej pory używam przeważnie Sagemów i w życiu bym go nie zamienił na SE czy Nokię
Data: 2008-05-16, 16:44
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 82
Wyświetleń 14416

Zobacz cały wątek

no coz, zakupilem ostatnio wlasnie k750i i jestem z niego naprawde zadowolony. wszystko jest po prostu cudne: dziala szybko, bateria niezle trzyma, super wyswietlacz, mp3 chodza jak marzenie, zdjecia sliczne, po prostu polecam z czystym sumieniem

mam jeszcze alternatywe: sagem my501x - calkiem niedrogi (bodajze 479 w simplusie), robi ladne zdjecia (1,3mpx), mp3, karty pamieci, bardzo fajny wyswietlacz, chodzi bez 'zwiech', posiada BT i co najwazniejsze jest z plusa czyli bez ograniczen takich jak w orange menu (m.in mozna bez problemu zmieniac motywy oraz wiele innych rzeczy). po prostu super telefonik
ps. marka sagem wcale NIE jest minusem!!! wrecz przeciwnie. mozna sie milo zaskoczyc!
Data: Sob Gru 23, 2006 0:25
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 702

Zobacz cały wątek

Poszukuje nowego telefonu do 500 zł (ewentualnie do 550 zł) i mam dylemat pomiędzy nimi:

Nokia 6300
Sagem MY721X
SW W302
SE W660i
SE W880i

(oczywiście jak ktoś zna lepsze w tym przedziale cenowym to również był bym zaintersowany)

jeśli ktoś miał z nimi do czynienia to chętnie przeczytam, chciałbym się też dowiedzieć ceny a przedewszystkim sklepy gdzie powyższe telefony są oferowane

Znam dość dobrze (nie malże na pamięć ) wszystkie parametry telefonów, ale chciałbym wybrać taki:

- który ma dobrą baterie
- dobry odtwarzacz mp3 i głośnik
- duży wybór aplikacji do wgrania
Data: 2009-01-15, 14:59
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 532

Zobacz cały wątek

Sagem MYX6-2 - Z tego co wiem to ma ograniczenia przez Orange Menu. Np. Spowalnia pracę telefonu i nie można minimalizować mp3.
Nokia 6230 - Jak dla mnie za mały ekran i taka "za prosta". Wkurzający może byc brak możliwosci przewijania filmów.
Moto E398 - Można pobawić sie w modyfikacje, bdb. mp3, mozna dużo o niej poczytać na matrxie.Na zwykłym sofcie dosyc mocno muli, nie mozna grac w gry poprzez bluetooth. Nie da sie ogladac filmow na pełnym ekranie. Ja bym wybrał ten model z tych 3.

A z innych to zobacz na SX1, CX75, E770V, N-gage...
Data: Sro Sty 10, 2007 0:33
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 19
Wyświetleń 728

Zobacz cały wątek

pierwsza moja propozycja to CX75 wszystko co chcesz ale jeden minus jest większy od CX65

druga propozycja to Sagem My X6-2 ładny telefon ale Sagem nie jestem pszekonany do tej firmy ale podobno udany model

no i Motki E398 i Rockr E1 ja kupił bym i tak E1 bo możesz nagrywac filmiki(E398 nie możesz) no i masz w satandardzie karte pamięci o pojemności 512MB

aha zapomniełem o SX1 ale to tel z symbianem które mnie od siebie odzucają

a jeżeli nie zalezy ci na mp3 to jeszcze masz do wyboru S65
Data: Wto Lip 04, 2006 23:12
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 43
Wyświetleń 1043

Zobacz cały wątek

Cytat: grigori napisał:
brain1990 napisał:
druga propozycja to Sagem My X6-2

ten model wchodzilby w gre, ale tylko z oryginalnym softem (nie orange), ale to juz wydatek rzedu 800PLN

Ja kupiłem tego Sagema za 365 zł, simock na Orange. Mój kumpel kupił identyczny za 440 zł bez simlocka i softu orange. Tak więc 800 zł nie wydasz, tylko max 500 ;]

I nie rezygnuj z zakupu tego telefonu tylko dlatego, że jest Sagemem. Jeśli masz oryginalny soft to super telefon, ma BT, MP3, świetny wyświetlacz, można dokupić kartę pamięci... ekstra telefon Wesoly



Fon z oryginalnym softem jest niczego sobie. I to mówie ja rasista Mój szwagier ma tego sagem'a ale z softem Orange. I mówie Ci... nigdy nie bierz z softem z Orange bo wtedy to nie jest telefon.
Dokładnie, z softem Orange to już nie to samo
Data: Sro Lip 05, 2006 19:49
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 43
Wyświetleń 1043

Zobacz cały wątek

Cytat: http://www.mobile.inspiracja.com/Samsung,D600,phone.php dlaczego w nie wygodnym miejscu ?



No właśnie nie wiem dlaczego ale wydaje mi się, że jak będę trzymał te kome całą ręką to będę zasłaniał obiektyw No ale zobaczę jeszcze tego D600 jutro może się wyjaśni.

---------- 14:07 ----------

No i jeszcze jedna sprawa...a mianowicie chodzi mi o mp3. Jak z jakością odtwarzania?? Czy lepiej wziąć SE K750i do odtwarzania muzyki?? Mi bardzo podoba się odtwarzanie muzyki w Sagem X 6-2...tam muzyka jest głośna i wyraźna. No ale jak wypada w porównianiu do niego D600??
Data: Nie Cze 18, 2006 13:07
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 14
Wyświetleń 961

Zobacz cały wątek

---------- 18:05 09.02.2006 ----------

Patrzy sie na komentarze, jak koleś ma 50 - 70 komentarzy pozytywnych i zadnych negatywów to pisze prawde (chociaż nie zawsze tak jest), super sprzedawcą w 100 % można zaufać. Ja w sumie większość swoich telefonów kupiłem i tylko z jednym (X600) nie było do konca tak jak na aukcji było opisane. A jak nie mamy pewności to szukamy kogoś z swoich okolic i wybieramy odbiór osobisty i wszystko gra.

---------- 18:08 ----------

MYX6-2 nie jest taki zły... aparat ma lepszy od Ski... płynniejsze filmiki, lepszej jakości fotki oraz mp3. Cenowo nawet nie najgorzej wypada w porównaniu do innych telefonów Noki, Siemensów. A cena jest taka niska może dla tego że to Sagem i jeszcze nie ma zaufania na rynku.
Data: Czw Lut 09, 2006 18:08
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 24
Wyświetleń 353

Zobacz cały wątek

Kurcze , ten sagem my411x jest spoko . za 150zł(nie wliczajac przesylki) na allegro mozna dostac nówke .
Jedyny mankament ktory mnie niepokoi to brak mozliwosci zminimalizowania mp3 playera
Ten se w200i tez niczego sobie ,ale troszke drozszy .

Zastanawiam sie nad kupnem nowego badz uzywanego telefonu na allegro .
Oczywiscie chodzi o telefon czysto muzyczny . Cena to okolo 180-200zl z przesylka .

Co polecacie? Pewnie znowu jakies SE

Ta nokia 5200 nie jest zla . Nie wiem jak wy traktujecie te telefony ale moj c65 ktory podobno byl taki awaryjny jest jak nowy , nie mial zadnej awarii ,a ma ponad 4 lata , tylko 2 rysy na rogach

ps. Jest gdzies nokia 5300 w mixie wogole? Skusilbym sie
Data: 2008-09-07, 18:26
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń 1144

Zobacz cały wątek

Dziwi mnie, że nie ma jeszcze takiego tematu wszyscy kupują komórki od 700 zł wzwyż.

Zastanawiam się nad kupnem telefonu, oto moje wymagania:
- Java
- Mp3
- Blut
- Karty pamięci
- Aparat (2 MB )

znalazłem na allegro dwa telefony w miarę odpowiadające wymaganiom (cena + parametry), są to Sagem MY411X i Sagem MY511X. W pierwszym jest słaby aparat (VGA), a w drugim aparat trochę lepszy (1,3), oba spełniają pozostałe parametry, więc jak nie znajdę nic lepszego, to może się zdecyduje na jeden z nich ? Myślicie, że to dobra oferta jak za tą cenę ? Znacie może jakieś inne telefony odpowiadające wymaganiom ? Help plz
Data: 2008-09-06, 09:55
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 1078

Zobacz cały wątek

Witajcie

Chciałbym kupić nowy telefon z wyświetlaczem i mp3 do 300 złotych.Długo szukałem ,ale nie znalazłem dla siebie idealnego telefonu.

Interesuje mnie :

Duży wyświetlacz - większy od rozmiaru 128x160 .
Mp3
Możliwość podpięcia karty do 2 gb , ewentualnie min. 1 gb.
Gwarancja 24 mc najlepiej ,ale względnie 12 przeżyje.

Nie interesują mnie telefony z klapkami , nie przepadam też za rozsuwanymi.

Znalazłem Sagem MY-411 x (150 zł na allegro) i Sony Ericsson w200i (200zł na allegro)tylko spełniające prawie te wymagania ,ale mają jeden mankament ,bo posiadają małe wyświetlacze ,a po 4 latach z siemens cxt 70 co ma 132x176 ciężko sobie wyobrażam pomniejszenie.Może ktoś ma inną , dobrą opcję ,a jeśli nie to który lepszy sagem czy soniak ?

Dziękuje za zainteresowanie;)
Data: 2008-08-23, 10:34
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 910

Zobacz cały wątek

Cytat: grigori napisał:
brain1990 napisał:
druga propozycja to Sagem My X6-2

ten model wchodzilby w gre, ale tylko z oryginalnym softem (nie orange), ale to juz wydatek rzedu 800PLN

Ja kupiłem tego Sagema za 365 zł, simock na Orange. Mój kumpel kupił identyczny za 440 zł bez simlocka i softu orange. Tak więc 800 zł nie wydasz, tylko max 500 ;]

I nie rezygnuj z zakupu tego telefonu tylko dlatego, że jest Sagemem. Jeśli masz oryginalny soft to super telefon, ma BT, MP3, świetny wyświetlacz, można dokupić kartę pamięci... ekstra telefon Wesoly



Fon z oryginalnym softem jest niczego sobie. I to mówie ja rasista Mój szwagier ma tego sagem'a ale z softem Orange. I mówie Ci... nigdy nie bierz z softem z Orange bo wtedy to nie jest telefon.
Data: Sro Lip 05, 2006 18:56
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 43
Wyświetleń 1043

Zobacz cały wątek

---------- 10:46 07.02.2007 ----------

Witam
Jestem zainteresowany zakupem telefonu w Plusie, a dokladniej mowiac w Mixie. Telefony jakie mam do wyboru to: (+ to atuty,- to wady )
LG KG220 Butterfly
+ brak
- LG:?:
- Brak zalet
Motorola V235
+ klapka
+ aparat
+ dzwonki mp3
+ mozliwosc patchowania przez kabel USB
- jest to Motorola- nie lubie w nich wygladu menu
- troche kobiece ksztalty
Nokia 1600
+ Nokia (przyzwyczailem sie do nich )
- niska polka
Nokia 6030
+ Nokia
+ Radio
- dzieciece ksztalty
- taki, jakis "bezplciowy"
Sagem my400x- tego to nawet pod uwage nie biore
+ aparat
- SAGEM
Samsung C300
+ slider
+ wyroznia sie od innych
Samsung x481
+ klapka
SE Z300i
+ klapka
- jest to SE
- taki kobiecy
Telefon ma mi sluzyc do pracy, a dokladniej do dzwonienia po ludziach jak cos
Moje oczekiwania Tutaj chyba nie moge miec zadnych, bo za taka cene to nic sie nie kupi (i tak za jakis czas chcialbym wymienic na jakiegos symbiana ;D )

---------- 23:03 03.03.2007 ----------

Temat nadaje sie do zamkniecia- wybieram Samsunga C300
Data: Sob Mar 03, 2007 23:03
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 335

Zobacz cały wątek

Pierwsza rzeczą jakom zwróciła moja uwagę na sagemy było ich soczyste brzmienie i niespotykane wibracje telefonu poprzez wbudowany głośnik (nieco zwiększony/podbity bass) Niespotykany dotąd u innych producentów pierwsze modele które wg mnie posiadały to brzmienie i zwróciły moja uwagę to: MY400X mimo ze obsługiwał Wav-y to naprawdę zal było dzwonek wyłączać czy odbierać telefon / MY401X miał mp3 i ten sam głośniczek wiec na plus ale pamięć maleńka ograniczała miodność z głośniczka... My411x trochę głośniejszy od poprzedników i z jeszcze mocniejszym basem wraz z karta pamięci naprawdę powali by jakością dźwięku nie jedną muzyczną nokie czy SE Mój aktualny my700x bez sim locka wersja z Niemczech z "JAMBY" (mający: dodatkowe motywy radio RDS-em i możliwość słuchania radia na głośniku) jest moim zdaniem najefektowniej, najsoczyściej i najgłośniej grającym telefonem na rynku bardzo dopracowany odtwarzacz z wyważonym basem/sopranem plus inne efekty typu dźwięk 3D stawiają go na pierwszym miejscu muzycznych telefonów. Mam nadzieje ze sagem dalej będzie montował takie basowe głośniczki- moim marzeniem są dwa takie "basowe" w jednym zgrabnym telefonie Bardzo mnie zaciekawił ten my721x ma dwa głośniki(!) z niecierpliwością go wyczekuje wydaje mi sie ze tylko na ten model mógł bym wymienić mojego my700x pozdrawiam fanów sagema i jego dźwięków sorki ze tak sie rozpisałem chciałem wyrazić moje hmmm spostrzeżenia, zadowolenie, i oczekiwania co do tej firmy;)

poszperalem w necie i znalazlem zdjecie klapkowca my 855c z otwarta klapka wyglada calkiem nie zle na stronce mozna tez zobaczyc wiele innych nowosci (realfoto)Link:
Data: 2008-05-18, 11:01
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 82
Wyświetleń 14416

Zobacz cały wątek

Samsung D900i, Sony Ericsson K550i, czy może Sagem my850 carat albo jeszcze coś innego?

Więc tak, skończyła mi się umowa w mixplusie, i szukam sobie jakiegoś nowego telefonu. Od razu zaznaczę, że muszę zostać w plusie. Abonament mnie nie interesuje, więc mix.

Na telefon chcę wydać max 150zł i na 24-30 doładowania po 30zł. Biorę też pod uwagę kupno Sagema my850 carat, bo nówkę można kupić w sklepach internetowych za nieco ponad 200zł. Natomiast z oferty mix biorę pod uwagę Samsunga D900i i Sony Ericssona K550i. A może coś innego zaproponujecie? (nokie odpadają, nie trawię ich)

Czego bym oczekiwał:
-intuicyjnej obsługi (w sagemie do wszystkich operacji wystarczają 2-3 przyciski)
-dość dobrej baterii (rozmawiam średnio od klku do kilkunastu minut dziennie. Bywa nawet że godzinę)
-aparat nie jest ważny, tak samo jak rozbudowana funkcjonalność odtwarzacza mp3
-swoboda w zapisie na karcie pamięci i w pamięci telefonu. Nie lubię głupich i nielogicznych organiczeń. Połączenie z komputerem najlepiej jako dysk wymienny.
-możliwość ustawiania dowolnych własnych sygnałów mp3 na sygnał sms, budzik, alarm, przypomnienie, zdarzenie itd. Szlag mnie trafia jak jadąc tramwajem nagle odzywa się 100 jednakowych dzwonków;)
-swodoba i łatwość istalacji programów java. Pewnie będzie ich raptem kilka, ale nie chcę żeby sprawiały mi problemy.
-mile widziany czytnik plikow "biurowych", lub możliwość jego zainstalowania.

Do tej pory używałem Sagema my501x, i poza drobnymi wadami softu byłem z niego zadowolony.
Data: 2008-08-31, 09:56
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń 1159

Zobacz cały wątek

Niedługo planuję zmienić telefon ale już dziś rozglądam się za następcą...

Czego szukam...(kolejność nie jest przypadkowa)
1. To najważniejsza rzecz na której mi zależy... dobry wyświetlacz! Ale nie chodzi mi tutaj o to, że musi mieć 262k kolorów, bo jak dobrze wiecie to często 65k ładnie wygląda Cały szkopuł jest w tym, żeby wyświetlacz było widać dobrze pod słońcem! Mam już dość chodzenia i zasłaniania ekranu ręką
2. Pojemna skrzynka SMS. Obecnie mój Sagem mieści 100+20 SMSów co jest strasznie denerwujące. Czas to zmienić!
3. Wygodna klawiatura, bo bardzo dużo SMSów piszę. A skoro już o SMSach mowa to dobrze byłoby by łatwo się je pisało... Z tego co słyszałem to niektóre modele Samsungów mają tą "wadę", że trzeba ciągle T9 włączać... Więc jak podajecie Samsunga to niech to nie będzie ten "wybrakowany"
4. Bez joya! O nie nie... już ja miałem starego Alcatela z magicznym Joyem "OK" który doprowadzić człowieka do szału może
5. Przyzwoita, ponadprzeciętna bateria.
6. Musi mieć karty pamięci i tym samym mp3. Dobrze byłoby gdyby te mp3 dało się minimalizować jak się SMSa pisze
7. Aparat - żeby był...

Mam kilka telefonów na oku, ale czekam na Wasze propozycje...
Gdyby nie wady tych poniżej to bym je wziął:
- my511x - nie minimalizuje się mp3 no i chyba nadal jest te ograniczenie 100SMSów (jeśli się mylę to mnie poprawcie)
- 3110c - stoi za 310zł na allegro + przesyłka to robi się już spora kwota, a i ponoć ten wyświetlacz nie jest najciekawszy, a to priorytetowa sprawa
- k550i - chyba ta klawiatura nie należy do najwygodniejszych...
- SE - joye....

No i co tutaj zrobimy

Mam jeszcze takiego jednego cichego faworyta, ale go nie ujawnię Czekam na Wasze opinie
Data: 2008-07-12, 17:02
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 985

Zobacz cały wątek

K750i za 100 złotych...powodzenia życzę ...jak już to rozwalony albo kradziony .

Za 100-120 złotych ciężko będzie o telefon z mp3 i BT.Jest Motorola C975 (nie ma bluetooth,ale ma aparat mp3 mp4 i karty microSD) ale szczerze nie polecam,bardzo słaba bateria (sprawdzone na dwóch bateriach),a nawet nie tyle co bateria,co kiepskie zarządzanie energią-to znaczy,że nie wiadomo jaki akumulator włożysz,i tak wytrzyma góra 2 dni.UMTS też swoje wcina.Poza tym spoko,tylko zmula się często przy odczytywaniu z karty.No i najlepiej kupować nówki,bo c975 są dość awaryjne i bardzo nie lubią np.nieoryginalnych ładowarek (wrażliwe moduły PCAP,złącza ładowania,itp.).Z tym że o nówkę wogóle ciężko a tym bardziej do 120 złotych.
Zaś jako odtwarzacz mp3 jest dobra,można minimalizować,przewijać...
Jest jeszcze Sagem my401C,ale tylko simloki na Erę i NEC e228-mp3,wszystko ma,do 100 spokojnie znajdziesz,ale o BT zapomnij.
Jeżeli jesteś w stanie dorzucić 30 złotych (150) to spokojnie wyhaczysz:
-Motkę E398 (problemy mogą być podobne jak z C975,ale z baterią raczej lepiej,bo nie ma UMTS).Pamiętaj jednak,że najlepiej szukać tych z softem ROKR E1.
-Sagem my501X -nie miałem z nim styczności,słyszałem,że świetny wyświetlacz,aparat i głośnik,ale muli się-jak to Sagem .Mimo to polecałbym Sagema ze względu na z reguły żywotne baterię i niską awaryjność.W sumie żałuję,że pożałowałem paru zł. i nie kupiłem tego sagemka.No i ma karty miniSD,które są tańsze.

Trochę się rozpisałem,mam nadzieję że pomogłem .
Data: 2008-06-13, 21:20
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń 1495

Zobacz cały wątek

Cytat: pierwsza moja propozycja to CX75

Cytat: druga propozycja to Sagem My X6-2

Cytat: no i Motki E398 i Rockr E1 ja kupił bym i tak E1

Cytat: SX1 ale to tel z symbianem które mnie od siebie odzucają

Cytat: a jeżeli nie zalezy ci na mp3 to jeszcze masz do wyboru S65


wlasnie nad nim mysle
Data: Wto Lip 04, 2006 23:22
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 43
Wyświetleń 1043

Zobacz cały wątek

Cytat: a jeżeli nie zalezy ci na mp3 to jeszcze masz do wyboru S65

Cytat: druga propozycja to Sagem My X6-2 ładny telefon ale Sagem nie jestem pszekonany do tej firmy ale podobno udany model



Udany model ale Sagema a nie telefonu światowego (czyt. najlepszy jak dotąd Sagem ale... Sagem )
Data: Sro Lip 05, 2006 11:03
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 43
Wyświetleń 1043
Jeśli można wtrącić swoje 2 grosze.. Ja zacząłem od Motoroli D160, to był groźny telefon, masywny i wielki (dziwię się, że nie trzeba było na niego licencji na broń). Bateria wyglądała i ważyła jak cztery baterie "Paluszki" (AA). Miał dwie linie tekstu. Napisałem o nim tyle z uwagi na sentyment i początek mojej styczności z GSM. Później były:

Ericsson GA 628 (wymienne kolorowe nakładki na klawisze, BAJER )
Panasonic GD 30 (jak się nie mylę)
Ericsson GH 688 (jak się nie mylę, to było tak dawno )
Alcatel One Touch Easy DB
Motorola 3888 (bateria długo nie pożyła)
Nokia 3110 (szczególny respect)
Nokia 3210 (Old Skul - SNAKE )
Nokia 3310 (najpopularniejsza moim zdaniem Nokia, do dziś u wielu w szufladach)
Nokia 3510i
SonyEricsson T230 (dokupiłem sobie aparat na "wypasie", dostałem nawet pokrowiec )
SonyEricsson T630s (niesamowita polifonia jak na tamte czasy)
Sagem my x7 (przesłona szybki aparatu.. dobra rzecz)
Nokia 7650 (Pierwszy SYMBIAN jak się nie mylę)
Motorola V300 (nic rewelacyjnego)
Nokia 5110 (w sumie ta Nokia chyba jako pierwsza miała SNAKE'a)
SonyEricsson k750i (wreszcie coś świeżego, a te mp3..)
Motorola V3 (to co o niej mówili to niestety prawda)
Nokia 6103 (cóż, po prostu był)
SonyEricsson k750i (drugi egzemplarz )
Nokia 6280 (bardzo fajne zdjęcia, tylko pamięć się gubiła przy zmianie Themes'ów)
SonyEricsson k800i (prawie prawdziwa lampa błyskowa, zdjęcia i jakość mp3 na 5tkę)
NOKIA N95 (nic dodać, nic ująć - KOMBAJN)

17.05.2008 - będę miał MDA II - bardzo fajna sprawa

Tak, jak pisałem, teraz pod moją ręką jest MDA II. Świetny sprzęt, tylko mały problem z podłączeniem pod kompa, o czym pisałem. Reszta na medal
Jestem pewien, że to nie wszystkie telefony, ale kto by je spamiętał. Pomimo wzlotów i upadków N95 bezapelacyjnie stała się nagrodą, za podróż poprzez wszystkie te "wynalazki". Nie ważne od czego się zaczyna, ważne na czym się kończy. Po kilku latach i technicznej ewolucji telefonów, miło czasem spojrzeć w przeszłość i zadumać się nad tą pierwszą.. cegiełką. Pozdrawiam

Zobacz cały wątek

Witam!

Jaki polecilibyście prosty telefon typu klapka, dla emerytki, bez bajerów ale solidny i długodziałający bez ładowania? Musi mieć wskaźnik na klapce że ktoś dzwonił/SMS - najchętniej w postaci LED żeby dodatkowy display nie brał prądu No chyba że jakiś OLED ze stajni SE, ale nie dopuszczam modelu z klawiszami MP3 na klapce bo nie będzie to niczemu służyło. Telefon ma być także dość odporny na rysowanie się.
Klapka ma zastąpić małego i miło wspominanego Alcatela OT-E256:
Jego zaletą było to że był malutki, na klapce były prezentowane informacje czy coś się działo gdy sobie leży gdzieś na stole (na ogół właścicielka go nie nosi w domu). To jest poszukiwany ideał - ale wolałbym coś nieco jednak nowocześniejszego (koloryzowany wyświetlacz był okropny).
Telefon musi być nowy! Aparat foto będzie zbędnym dodatkiem ale jeśli już byłby to jakoś to przeżyję.

Póki co zwróciłem uwagę na (kolejność odzwierciedla przekonanie co do słuszności wyboru):
- Samsung x480 - prosty, bez bajerów, ładny. Chyba szybko się wyciera farba. Czy ktoś wie czy LED na klapce pokazuje że było połączenie albo SMS? Dioda ma niby 7 kolorów ale w instrukcji w PDF nie ma ani słowa o tym co ta dioda i w jaki sposób sygnalizuje... Fajnie było by jak by można było wyłaczyć f-cję łaczenia do neta przez klawisz potwierdzenia. Ponoć długo trzyma bateria. Najbliższy ideałowi.

-Samsung x210 - jak wyżej. Tylko to już taka mniej kobieca komórka. Mi się osobiście bardziej podoba no ale to nie dla mnie ten telefon

-Nokia 7070 - dość ryzykowny prezent bo wygląd niebanalny a to zawsze kwestia gustu. Niewiele o nim jak na razie opinii. Nie wiem jak to jest z tą diodą - na ile dużo informacji potrafi przekazać Bo jak tylko miga w rytm dzwonka to podziękuję

- Motorola W220 i jemu podobne. Jeszcze go nie zbadałem ale ma na klapce odpowiednie piktogramy, ale nie wiem jak z czasem działania (chyba to nie jest mocna strona marki), oraz z wielkością (na ogół telefon duży, wejdzie do kieszeni dresów - moja Mama nie nosi dresów )

Bardzo kiedyś ciekawił mnie Sagem my150x (nie jest to klapka) - bardzo oryginalny wyświetlacz, ale chyba to telefon zupełnie minimalistyczny. I chyba nówek już nie ma do kupienia. Sobie taki bym sprawił - taki vintage trochę
Data: 2008-11-11, 12:12
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń 769

Zobacz cały wątek

Sagem MY700x byłby optymalny.

Zalety:
+bardzo dobre mp3 na głośniku - oraz na słuchawkach
+slot kart pamięci
+dobry aparat 1,3MpX
+bateria trzymajaca 4-5 dni , oraz 24h przy sluchaniu muzyki
+radio
+cena

Wady:
-najczęściej dostepny w wersji Orange
z tym kitowym menu
-brak możliwości zmiany motywu
Data: 2008-09-23, 17:39
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń 946

Zobacz cały wątek

Fakt, że Sagem my501X do najszybszych nie należy, ale ma mp3 i karty miniSD, BT(czyli to czego oczekujesz). Parametry każdy może sprawdzić sam, ale dodam że wyświetlacz jest świetny, to samo głośnik. Aha, i jest niezawodny.
Z zaproponowanych już modeli wybrałbym właśnie ten.
Dodam, że mam taki od roku i jeszcze na nic się nie skarżyłem, jestem z niego zadowolony.
Data: 2008-06-14, 21:33
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń 1495

Zobacz cały wątek

Jeśli można wtrącić swoje 2 grosze.. Ja zacząłem od Motoroli D160, to był groźny telefon, masywny i wielki (dziwię się, że nie trzeba było na niego licencji na broń). Bateria wyglądała i ważyła jak cztery baterie "Paluszki" (AA). Miał dwie linie tekstu. Napisałem o nim tyle z uwagi na sentyment i początek mojej styczności z GSM. Później były:

Ericsson GA 628 (wymienne kolorowe nakładki na klawisze, BAJER )
Panasonic GD 30 (jak się nie mylę)
Ericsson GH 688 (jak się nie mylę, to było tak dawno )
Alcatel One Touch Easy DB
Motorola 3888 (bateria długo nie pożyła)
Nokia 3110 (szczególny respect)
Nokia 3210 (Old Skul - SNAKE )
Nokia 3310 (najpopularniejsza moim zdaniem Nokia, do dziś u wielu w szufladach)
Nokia 3510i
SonyEricsson T230 (dokupiłem sobie aparat na "wypasie", dostałem nawet pokrowiec )
SonyEricsson T630s (niesamowita polifonia jak na tamte czasy)
Sagem my x7 (przesłona szybki aparatu.. dobra rzecz)
Nokia 7650 (Pierwszy SYMBIAN jak się nie mylę)
Motorola V300 (nic rewelacyjnego)
Nokia 5110 (w sumie ta Nokia chyba jako pierwsza miała SNAKE'a)
SonyEricsson k750i (wreszcie coś świeżego, a te mp3..)
Motorola V3 (to co o niej mówili to niestety prawda)
Nokia 6103 (cóż, po prostu był)
SonyEricsson k750i (drugi egzemplarz )
Nokia 6280 (bardzo fajne zdjęcia, tylko pamięć się gubiła przy zmianie Themes'ów)
SonyEricsson k800i (prawie prawdziwa lampa błyskowa, zdjęcia i jakość mp3 na 5tkę)
NOKIA N95 (nic dodać, nic ująć - KOMBAJN)

17.05.2008 - będę miał MDA II - bardzo fajna sprawa

Tak, jak pisałem, teraz pod moją ręką jest MDA II. Świetny sprzęt, tylko mały problem z podłączeniem pod kompa, o czym pisałem. Reszta na medal
Jestem pewien, że to nie wszystkie telefony, ale kto by je spamiętał. Pomimo wzlotów i upadków N95 bezapelacyjnie stała się nagrodą, za podróż poprzez wszystkie te "wynalazki". Nie ważne od czego się zaczyna, ważne na czym się kończy. Po kilku latach i technicznej ewolucji telefonów, miło czasem spojrzeć w przeszłość i zadumać się nad tą pierwszą.. cegiełką. Pozdrawiam
Data: 2008-05-13, 00:48
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 523
Wyświetleń 71434

Zobacz cały wątek

Motorola nie ma nagrywania video chociaż ma łdne brzmienie mp3, Sony Ericcson ma ograniczoną pamięć a jest jeszcze niedrogi Sagem MYX6-2 (znajomy kupił za 550 zł w komisie) z mp3 i ze slotami na karty pamięci i ma duży wyswietlacz wiec sadze, ze to byłby dobry wybór
Data: Pon Lut 13, 2006 18:46
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 30
Wyświetleń 2271

Zobacz cały wątek

To ja bym poprosił jeszcze raz jakieś dzwonki w midi ;] mogę ustawiać sobie w fonie dzwonki mp3 (Sagem My700X) ale kumpel ma SE T630 i prosil o polifonię dnb ;]
Data: 14 Sty 2007, 23:46
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 1279

Zobacz cały wątek

Sagem MYX6-2
i podajrze K750i(wiem że ma mp3 ale nie wiem czy radio)
Data: Wto Maj 02, 2006 12:44
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 130